Tuesday, March 9, 2010

What Have I Been Doing?

Hi Y'all!! I'm soo sorry for being MIA! I've been in lurk mode.. There just hasn't been anything "exciting" or "new" for me to talk about... I've been a bit of a homebody so I haven't been breaking out my brushes... I've just been slapping on my neutral brown/gold eye and not being "fun"....
My beloved Blackberry Storm went into a coma last week...  So I did an early upgrade and dedicated 2 more years of my life to Verizon...  New Every Two doesn't work for me... I don't have the attention span for that... So instead of buying a new BB battery I got a new phone... I didn't do any research first.... I purchased on a whim.. I was only paid $79 for the phone after rebates and such. A new BB battery could run me up to $50 so it was a logical and economical move... I left with the HTC Eris DROID! I love it!!!

 Lockscreen

 Homescreen 1/6 (whoo-whoo)

Back

 I'm a bit of a Gadget Geek! I just wish it ran on Android 2.0 instead of 1.5 like the Motorola DROID but to me there's nothing cute about the Moto Droid.  I even had the sales guy put a pink case on it.. It's just so square and I'm not a fan of the pull out keyboard. I haven't dealt with an actually QWERTY keyboard since like 2009...
It sucks that the phone doesn't have a FLASH!!! Come on HTC seriously?? Your gonna give 5 megapixels and no flash? How am I supposed to take pics of people in the club? FAIL...

I'm waiting to see if the Nexus One to hit Verizon hopefully on the 23rd of March since I have 30 days to return the HTC Eris...
I'm thinking about selling my Blackberry Storm. I haven't decided yet....It does work now. I just killed the battery so bad that I had to recharge it from another source (meaning not while it was in the phone). If I do I'm going to bundle all of my accessories I have about 4 different cases (mostly pink & purple) a car charger, USB cord, CD-Rom Desktop SYNC software, a home charger the international plug thingy and some other stuff. If you interested email me or leave a comment and we'll talk business.
Chloe is good! She's getting bigger and sassier everyday. I weighed her at the pet store the other day in the scale that they have to measure treats. My little baby is 4.5lbs

That's the best dog bed ever!!! I found it at Ross for $4.99, lol... I didn't want to spend a lot on her first bed because I figured she'd tear it up and pee on it.... Let me tell you I've washed that thing about 10 times and she flips it over and attacks it and it's survived!! The brand is Bow Wow Pet. I should probably grab another spare one.
She doesn't do any tricks yet.... I'm still working on sit... She'll only do it in my room or in front of the house.... Or if she knows I have a treat hidden.... She needs to go to Puppy Kindergarten.... I kinda creep around PetSmart on Tuesdays at 8pm with her and "over hear" the lessons, but this little biddy needs TRAINING!! Especially because she's a Jack Russell.... 

I kinda promise to be a better blogger and update more.  It's getting warmer out so I'm bound to stop hibernating soon.....
XoXo
 Luv Y'all

10 ♥Say Something♥:

princessvalecia said...

cute phone!

Tammy said...

Chloe is such a cutie!! You need to train her to do some tricks & make you some $$...haha!

Jasmin said...

Awe!! Cute pics & post. Love the phone.. Droid? I have the new droid.. I try to make my look pretty, but it is a bit big for my taste. HAHAH.. Oh, well.. My friend has the one you have.. Cute!

VexintheCity said...

Aww your pup is so cute!! Great deal on the phone too x

FaceFab said...

Great fafi wallpaper & theme, do you make them?
I'm with you on Verizon, though I still am hanging with my storm.
I don't know that I could give up my BB msgr.
=D

Shop N' Chomp said...

Congrats on your lovely new phone! Your fur baby is getting so big now. =D

wuzzyangel said...

Ohh you gots a fanzy new phone!! I heard that HTCs are really good! :)

Haha! Chole's getting bigger!!! LOL with her and the light! LOL SIT CHOLE SIT!! SIT SIT SIT!! Haha!!

paperdollrevenge said...

She's sooooo cute! lol I love how she just decided to run off though when you were telling her to sit. Next time she'll listen, I'm sure! =)

Mimilainna said...

oo that phone is cute, i like the fafiness.

Kittynail said...

omg she's so cute!!! <3

Anyways, check out my blog too if you want :)